sandy174.reismee.nl

De reis gaat beginnen

Lieve vrienden en familie,

Vandaag is de grote dag dan aangekomen, Patrick en Ma brengen me om 11 uur richting Schiphol en vanmiddag om kwart voor 3 stap ik in het vliegtuig en als alles mee zit kom ik morgenochtend chinese tijd om kwart over 11 aan in Chengdu, moet eerlijk toegeven dat de zenuwen mega door mijn lijf gieren nu pffff hopelijk dat dit straks beetje minder wordt.

Vooral blijven denken waar ik voor ga en dan komt het allemaal wel in orde

Smile

en ik hoop dat ik jullie mooie verhalen kan gaan vertellen de komende twee weken en nogmaals bedankt voor het mee reizen.

Groetjes Sandy

Reacties

Reacties

Jolanda

Wauwww! Een hele goede vlucht lieverd! We kijken uit naar al je foto's, avonturen en ervaringen! De reis van je leven..geniet van iedere minuut. Veel liefs van ons xxxx

Miranda

tooi tooi tooi... (via hier) een hele goeie Trip en geniet ervan!!

Bianca

Safe flight and enjoy. Xxx

Anouschka

Heel veel plezier, laat die zenuwen maar effe gieren, dan komt het zeker goed. Ga lekker genieten.

heidi

geniet meis en voor je het weet ben je er...ik en stan volgen je...dikke knuf

Nellie

Goede reis meis en genieten. Komt goed xx

Karlijn

Ha Sandy!
Maak er een onvergetelijke ervaring van!
Heeel veel plezier toegewenst :-)
Ik kijk uit naar je eerste bericht uit China.

Ria

hoop dat het nu wat bet er met je gaat!! was even spannend vanmiddag hé die lastige zenuwen. Leuk dat wij je ook konden uitzwaaien. :-)
veel plezier moppie. Het komt allemaal goed..
dikke kus

Nellie

Goede morgen volgens mij en De klok ben jij al gearriveerd. Hoop dat je een goede reis hebt gehad . Veel plezier en wacht op je berichtje. Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active