sandy174.reismee.nl

Dat was het dan :(

He vrienden en familie,

Nou dat was t dan :( deze 2 weken zijn echt super snel voorbij gegaan en blijf het zeggen..... wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan, een droom die echt werkelijkheid werd, dit is niet te beschrijven zo mooie tijd ik met die panda's heb gehad, vandaag mocht ik de kleine nog melk mogen geven maar ze had geen zin om in de kooi te gaan en wilde via de gang waar wij door heen lopen om de bamboe buiten te leggen gewoon naar de binnenplaats lopen haha.

Dus voor ik het in de gaten had zette ik de melk neer en pakte de kleine op om weer terug te brengen, de keeper vond het allang best. Ik heb een baby panda in mijn handen gehad YEAH!!!!!Foto mocht helaas niet maar dat is niet erg, ik heb prachtige foto's waar ik sowieso met enkele panda's op sta en dat ik ze voer dus ben daar al super blij mee plus de herinneringen.

Bij de laatste voering van de panda's hebben Sophie en ik nog zeker 10 min extra bij de panda gezeten om alleen maar te kijken hoe ze at, Wijong is echt z'n schattig vrouwtje.

Bij het vertrek moesten we natuurlijk de spullen weer inleveren maar we hebben wel een mooie certificaat gekregen voor de hulp, dit is ook zeker leuk en omdat de foto met panda niet meer kon heb ik wel een trui gekocht die je alleen kan kopen als je dus vrijwilliger bent geweest en dat is ook zeker een leuk souvenier en de donatie is voor het reservaat natuurlijk dus ook nog het goede doel gesponseerd, kregen hier ook 10 mooie ansichtkaarten bij en een spel kaarten met natuurlijk panda's erop. erg leuk.

Net bij terug komst lekker even gedoucht en alsvast zo goed als het kon mijn koffer een beetje in orde gemaakt want alles lag bijna door de hele kamer en mijn warme trui aan getrokken nu haha, zit erg lekker en is lekker warm, is zo voor de avonden wel heerlijk want moet zeggen dat we overdag hele week geluk hebben gehad, altijd nog droog geweest en ook lekker prima weer om te werken maar de avonden en nachten regent het al wel de hele week en koelt t aardig af maar we zitten droog.

Hopelijk dat het morgen in Chengdu ook prima weer is overdag want dan kan ik daar nog een beetje shoppen, kijken ed, dat is een grote stad dus daar is zeker genoeg te zien en al en moet mijn tijd toch nog vol maken tot zondagmiddag dus moet er even nog van profiteren dat ik hier rond loop.

En om het af te leren nog een paar foto's van de panda's dadelijk hihi.

Groetjes en tot gauw weer allemaal

Reacties

Reacties

Peter van de Kerkhof

Een onvergetelijke ervaring, waar je nog lang aan zal terugdenken!!

Nellie

Veel plezier nog in Chengdu . Mooie certificaat en leuke foto,s erbij. Wat ben jij een ervaring rijker meid dat maken wij niet mee geweldig en je kunt nog lang nagenieten toch! Goede reis ?? en we spreken maar gauw even af om te vertellen over al je ervaringen. ???? ???? Liefs

Nellie

De icoontjes gingen verkeerd ?????????? dit was de bedoeling

Nellie

Gaat niet goed

Gaby

Fijn dat jij het zo goed naar je zin hebt gehad en je droom is echt uitgekomen. Geniet nog van je laatste dag en een goede terugreis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active