sandy174.reismee.nl

Nieuwe werkdag

He vrienden en familie,

Vandaag begonnen bij mijn nieuwe Keeper (ben haar naam alweer kwijt) maar echt een lieve dame. en wij zijn nog maar met 5 meiden begint aardig in te dunnen deze week haha.

We hebben de zorg voor 2 vrouwtjes, 1 mannetje en 2 kleintjes.

De moeder van de 2 is natuurlijk erg beschermend als de kleintjes bij haar in kooi zijn of in de buurt dus daar noeten we een beetje mee oppassen, maar vanmorgen zat er eentje alleen en omg so cute.... ze kwam meteen op je afrennen en begon gek te doen, aandacht trekker haha en toen ik een foto wilde nemen had ze zoiets van he wat is dat dus het pootje kwam door het hek en ze probeerdesteeds mijn broek te pakken, echt zo schattig, daarna ging ze liggen van aai me, aai me en je kon echt alles bij d'r doen. over haar buikje, over het koppie en maakte allemaal niet uit, de kleintjes krijgen ook nog elke dag melk uit een kom en omdat we met 5 meiden zijn de keeper zoiets van ja dus elke 1 van jullie mag de baby voeden, dit was echt apart om te zien vanrmorgen, je mag de kooi in, en je zit pal voor de baby en als die klaar is moet je zijn bekkie schoon maken. Hier mogen we alleen geen foto's van nemen maar dat is prima en respecteren we, maar de gedachte alleen al dat ik dit ook nog mag doen WAUW!

Het tweede vrouwtje is ook echt een scheetje, ze is 8 jaar oud maar best " klein" voor haar doen en ook bij haar kan je alles doen zolang ze maar eten heeft, dit is echt fantatisch.

Het mannetje heb ik amper gezien want hij werd vanmorgen al op tijd mee genomen om te kijken of hij er klaar voor was om voor nageslacht te zorgen en we hoorde later dat het gelukt was, nu nog maar afwachten of hij het vrouwtje zwanger heeft gemaakt maar was wel mooi om te horen en natuurlijk met 5 dames tussen 23 en 40 werd er veel gekheid over gemaakt, jullie kunnen het zelf wel in vullen haha.

Wat wel jammer is is dat onze keeper voor de rest van de week niet meer aanwezig is en moeten we het doen met de andere keeper, alleen hij is een beetje stug en spreekt geen woord engels dus dat wordt nog lastig, ook geeft hij het idee naar ons dat die niet zo niet blij is met vrijwillergers en als we wat moeten doen dan is het van he en wijzen en gaat vervolgens op een afstand kijken of we het wel goed doen, voelt beetje van ik man, jij vrouw, dacht dat dit aan mij lag maar de rest van dames gaven ook al aan dat hij zo vorige week ook al was. dus ben benieuwd hoe de rest van de week verloopt dan.

En moet ook wel toegeven dat ik het best heerlijk vind om straksweer naar huis te gaan hoor, mishet hollands eten en goede koffie,Kenny(en een normale wc haha) kan nu algeen rijst meer zien na 3 x per dag voorlopig dus o wee als iemand vraagt om naar chinees te gaan als ik terug ben ;) het eten in de hostel is niet verkeerd maar is steeds beetje van hetzelfde, maar zo zie je maar hoe verwent we zijn haha.

En voor nu zeg ik weer de groetjes en helaas heb ik maar een paar foto's van vandaag maar zijn zeker weer de moeite waard. zijn t foto's van meer panda's YEP meer panda's hihi.

Groetjes Sandy

Reacties

Reacties

Karlijn

Wat een gave werkdag heb je weer gehad Sandy! Is toch net iets anders dan bij IBN, hè? ;-)

Geniet er nog van!

angelique

Wow Sandy wat gaaf allemaal! Geniet er nog van! Groetjes

Nellie

Hoi waar blijf je met je verhalen . Ben erg benieuwd verder . Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active