sandy174.reismee.nl

Ben d'r YES

Lieve vrienden en familie,

Zoals jullie al gelezen hadden was ik echt zo stijf van zenuwen pff toen Ma en Patrick me gingen brengen dat ik steeds emotineel was, ook maakte Ria, Miranda en de jongens nog een super gebaar omals verrassing evennaar Schiphol te brengen dus ja toen weer, ook liep alles niet zo heel soepel bij het inchecken want bij KLM boekenzij tegenwoordig de vluchten overvol op economy class om lege plaatsten te verkomen en daar is niks mis mee maar dan worden er wel rendum dus mensen op een soort wachtlijst gezet die al geboekt en natuurlijk stond ik ook op die lijst dus was het " eigenlijk" nog maar de vraag of ik met die vlucht mee kon, toen werd het me even echt te veel maar uiteindelijk nog even goede uitleg gevraagd en al en bleek op 2e plaats te staan dus hoefde niet bang te zijn, maar op dat moment sta je wel even van WTF!! dit ga ik toch niet mee maken, zeker nu niet! voor mezelf was het daarom toch nog even spannend tot bij de gate want daar kreeg ik het pas echt te horen en kon mee, hebben ze ook meteen mooie plek gegeven in het midden pad maar wel aan de buitenkant dus dat hebben ze dan "onbewust" weer goed geregelden vanaf het moment dat ik in het vliegtuig zat vielen ineens ook alle spanningen weg, echt heel apart (sommige hebben me gezien haha) maar had ineens nergens geen last meer vanen dacht zal wel, ik kom er vanzelf.

En inderdaad alles liep daarna ook perfect, uit het vliegtuig op Bengjie maar een uurtje te hebben voor koffer ophalen en weer inchecken op ook een mega groot vliegveld, maar had een perfecte host die mij erdoor heel leiden en voorrang gaf op mijn tweede vlucht zodat koffer en k beide op tijd waren, ook bij aankomst Chengdu stond er iemand te wachten met bordje met mijn naam, met haar even geld opgewisseld wat een uur duurde want ze willen echt alles van je hebben en weten, daarna op de bus gezet door deze persoon en moest bij laatste halte eruit en dan zal iemand anders dan weer op mijn wachten, ze herkende me iig meteen van pasfoto denk?

Met haar naar de hostelgewandeld en was rond 1 uur hier gearriveerd en daar zit ik vandaag en morgen in het MRS. Panda Hostel ja kan ook niet anders he ;)

Het is super mooi weer vandaag dus was na koffer afgezet meteen even gaan wandelen en o.aop zoek naar aanstekers want die hadden ze weg gegooid op Chengdu (mocht niet?) en na dan alles bij elkaar bijna 19 a 20 uur laten had ik toch wel even zin in sigaret hihi. Sorry sommige

Ik heb nog niet heel veel gezien (morgen krijgen we een toer met de bus) maar het is op zich wel een schoon stadje, ben inderdaad ook al een mega bezienswaardigheid voor ze, kijken me allemaal na :) Autos en bromfietsen vliegen wel door elkaar heen, jemoet ook mega opletten als je de weg over wilt steken ondanks voetpad en verkeerslicht staat bij je op groen want ze rijdengewoon door, jij moet maar wachten, dus de hele dag door hoor je een hoop getoeter.

Verderin de hostel al 3 meiden gesproken die ook naar hetPanda project gaan, twee meiden uit Australie dieal meteen heel spontaan waren en een meiduit Hollandmaar zij doet dit samen met een ander projecten gaat na 3 dagen weer verder en blijkt dat daar ook nog 3 andere meiden bij zijn, totaal zouden er 11 vrijwillegers zijn deze week voor zover ik begrepen he.

Duur is het ook niet want omgerekend betaal je hier voor een halve liter bier 1 euro, ook eten 5 euro en je krijgt genoeg (dat heb ik dan toch al wel snel)

Nou ik vind het genoeg geweest qua verhaal voor vandaag, ga eens even kijken of ik wat te eten kan scoren ergens.

Reacties

Reacties

Nellie

Fijn Sandy dat alles ondanks stress goed is verlopen. Rust maar lekker even uit van de reis en geniet verder. Ben benieuwd naar je volgende reisverslag xx

Ria

Hoi Meis, hoorde al van je moessie dat het uiteindelijk allemaal goed was gegaan. Nu maar lekker genieten.
maak er wat moois van.
XX

Ma

Nou al een heel verhaal. Je bent in ieder geval niet alleen HI. Verder horen we het wel weer .Dit is toch wel leuk om zo op de hoogte te blijven.
Succes.xxx

Daantje

Ola Sandy
Geniet van je verdiende vakantie/pandadroom. Fijn om te lezen dat alles goed verlopen is. Ik volg je verhalen. Maak er wat moois van ...groetjes Daantje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active