sandy174.reismee.nl

Vierde dag

Lieve vrienden en familie,

Vandaag ben ik dan aangekomen in de hostel in Ya'An bij het panda reservaat na een trip van 2 en half uur maar wel met een mega mooi uitzicht op de bergen, wat is de natuur prachtig hier, helaas wel een regenachtige dag vandaag maar temperatuur is nog prima.

Moet wel moet zeggen dat de hostel hier minder is als de eerste, helaas helemaal geen westerse WC te vinden en in andere hostel hadden we daar nog keuze in. dus dit gaat nog een leuke klus worden voor me :( ook is de eet ruimte waar we 3 x per dag eten een grote koude ruimte en moeten op krukjes zitten maar ja dat had me allemaal niet tegen van mijn droom ;)

Hier deel ik een kamer samen met 1 persoon (Katie op dit moment, is nog uit onze groep maar die vertrekt a.s zaterdag alweer) dus wat er volgende week bij komt? who now's

Na aankoming hier hebben we met zijn alle geluncht en daarna zijn we naar het reservaat gelopen ( 5 min ongeveer) om onze werkkleding en pas op te halen om toegang te krijgen voor het reservaat en de verder uitleg wat het allemaal in houdten vanaf morgen is het dan zovr, dan gaat het echte werk beginnen. om 8 uur ontbijt en van half 9 tot 12 uur werken en dan van half 2 tot half 5, maar door al verhalen te horen van vrijwillegers die hier al zijn is het echt zoals ik ga verwachten....echt spannend.

Later zijn we met 5 meiden van onze " oude" groep door de Vallei van Ya'An gewandeld, is een wandeling van 2 uur met treden op, treden af was behoorlijk zwaar maar wel echt de moeite waard om te zien (zie de foto's) ondanks dat regen..

Daarna heerlijk gegeten en het eten met stokjes gaat ook al iets beter ;) en nu nog even een relaxt avondje verder met beetje kaarten met enkele dames en dan op tijd naar bedje toe om er morgen echt voor te gaan.

PS: moet helaas wel even vermelden dat ik hier in de hostel geen toegang heb tot een pc, kan nu de pc van een van de dames lenen van Green Lion dus dat vond ik super, maar of dit elke dag lukt kan ik nog niet zeggen dus voor het geval dat als t even langer duurt voor jullie wat van me horen dan weten jullie dit.

in ieder geval voor nu weer even wat te lezen en te zien :)

Liefs Sandy

Reacties

Reacties

Miranda

waaauuuuwww, wat geweldig allemaal!!.. pis in een emmer..haha..
wat moet het een kick zijn om ze (gewoon) in levende lijve te zien.
Maak er wat van lieffie!.
Dikke kussss

Ma

Nou volgens mij kan het niet meer stuk.
Die foto,s geweldig en dan jij met een big smile Super.
Succes morgen.Echt een droom die uit komt .
En ja en zullen ook dingen zijn die wat minder zijn.
Maar wat maak t het allemaal uit .Jij bent erbij
Love you xxxxx

Patrick

In 1 woord......wauw!
Eindelijk gaat die langgekoesterde droom dan toch waarheid worden.
Ik ben kei trots op je zus!
Geniet van deze geweldige ervaring

Dikke knuffel.

Mirjam

Wat leuk om je zo te zien genieten.
Vooral lekker doorgaan

Anouschka

Hoi Sandy, nu de werkkleding binnen is gaat het helemaal beginnen. Top ga genieten.
Geweldig wat je aan het doen bent

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active