sandy174.reismee.nl

dag 5

Lieve vrienden en familie,

Vandaag dan mijn eerste werkdag gehad met helpen bij de Panda's, werden om half 9 verwacht en in meerdere groepen gedeeld om met de keeper mee te lopen, in 1 groep moesten er 3 vrijwillegers komen dus gezellig met Paulien en Davina (Belgisch meisje) in de groep gezet voor deze week, zij gaan namelijk vrijdag ochtend al weer naar huis dus misschien dat ik volgende week ergens bij terecht kom, dat zien we dan wel weer.

Wij zijn deze week in ieder geval de keepers van 3 reuzenpanda's 1 vrouwtje en 2 mannetjes, zijn vanmorgen begonnen met de hoken schoon te maken, toen we binnen kwamen zat erhet vrouwetje toevalligbinnen en hebdus puur een hekje ertussen bij de Panda op mijn knieen gezeten, ditis echt niette beschrijven, helaas daar nog geen foto's van want mag allemaal pasvanaf morgen want ze moesteneerst ff kennis maken laat maar zeggen haha

Met het schoonmaken erligt natuurlijk een mega zooi van Bamboe in de hokkenen uitwerpsels maar gek genoeg stikt het totaal niet, je ruikt er echt niks van, waarschijnlijk omdathet puur bestaat uit Bamboe? maar dat was best apart.

Daarna weer zorgen dat er nieuwe Bamboe in het hok komt maar deze moesten eerst met een mega ram op de grond geknald worden zodat deze splitst zodat het makkelijker is om ze uit elkaar te trekken, dit viel in het begin erg tegen maar na enkele keren proberen uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.

Daarna zijn we de snacks gaan regelen voor ze, 4 maal daags krijgen ze een stuk maisbrood (mannetjes 350 gram en vrouwtje 300 gram) en een halve wortel, na 1 keernatuurlijk even voor gedaanmochten wehet vanaf detweede keer zelf snijden, vervolgens terug naar de hokken om het eten te geven, ook dit mochten wij vandaag nog niet doen vanwege de herkenning maar blijkbaar vanaf morgen wel!!! o kan niet wachten.

Wat is dit een mega ervaring en een geweldig gevoel om tussen die beesten te lopen en dat nog maar na 1 dag dus ik vermaak me hier prima de komende week denk ik zo haha.

Verder zal het rest van de avond weer relaxed worden denk ik, mischien beetje kaarten met dames, hadden we gisteren ook gedaan was best gezellig. We zien het wel

En nu voor nu ga ik weer sluiten en hapje eten en foto's zien jullie wel weer verschijnen

Groetjes Sandy

Reacties

Reacties

Miranda

Toppie Joppie!!
beetje schoonmaken, beetje kaarten, beetje niks...hahaha.. mooi pakkie aan... :P
;) xxx

Nellie

Jeetje wat een ervaring geweldig toch.

Nellie

Liefs van ons en een knuffel

Ma

Ik geniet helemaal met jou mee,ik vind het zo fijn dat het ook is wat je er van verwacht had.
Geniet er lekker van.Liefs xx

Ria

geweldig hoor..leuke foto's.
blijf genieten..
knuf...xx

Leonard

Leuk om je mooie ervaringen te lezen Sandy.
Geniet er van daar.
Groetjes,
Leonard

Patrick

Dus je reist, whole the way to China om
stront op te ruimen en wortels te snijden!
Dat kan je bij ons ook doen hoor......;)

Kei gaaf zus!
Xx

Olga

Wat tof dat je hebt gekregen wat je hebt gewenst! Super!
Zo dicht bij maakt je hart wel week he. GENIET ervan.

heidi

Niet te geloven wat jij al hebt meegemaakt in die korte tijd....geniet ze nog effe....ik lees en leef met je mee en stan denkt dat je nog steeds in het vliegtuig zit...dus elke keer is het sandy fijne reis en staat ie te zwaaien als een gek...we missen je...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active